יום רביעי, 23 בינואר 2013

המשימות של החבורה

המשימות של החבורה הם:







סאני-ברוכים הבאים למעבדה שלנו אולי תוכלו לעזור לי במשהו?

כן סאני! תן לי משימה בזמן שעבדתי על המחשב שלי אחד המרכיבים שלו הגיע לנקודת רתיחה טרומודינמית מה שגרם לתגובת שרשרת חולקולרית שההסתברות שהיא תיקרא לא היתה מופרחת ביכלל הממ... בקיצור-נישרף לי חלק במחשב אולי תוכל לעזור לי

איך אני יכול לעזור לך? כדאי לתקן את החלק עלינו להצליח להגיע אל פנים המחשב.

למזלנו המצאתי נוסחה של שיקוי שיכלוה לעזור לנו.אך אני זקוק למיספר רכיבים כדאי להשלים את השיקוי שלושת הרכיבים שאני זקוק הם: נוזל ירוק שמבעבע חתיכה של סלע מותך בקבוקון שקוף הנוזל השקוף בחנות המינימיקים שבפארק ליד הקטלוג חתיכה של סלע רותך בתוך הר ההישיגים ובקבוקון שקוף בחנות הקסמים שביער!

מיקצויין!מצאת את כול הרכיבים עכשיו אני יכול להכין את השיקוי שיעזור להיכנס לתוך המחשב הכן את השיקוי! הכנתי את שיקוי ההיתכווצות בעזרתו תוכל להיכנס אל תוך המחשב המחשב שלי ולימצוא את החלק שהיתקלקל אוקי סאני אני ניכנס אל תוך המחשב!

המבוך-ישר, למטה,שמאלה,למטה,ימינה עד הסוף!!!!,למטה,שמאלה עד הסןף,למטה,ימינה עד הסוף,למעלה עד הסוף!!!,ימינה,למטה,ימינה,למעלה,ימינה,למטהבצד יהיה לכם מפה אבל אני ימשיך,שמאלה,למטה,ימינה,והינה הכוכב עכשיו תחזרו אל סאני מיקצויין!מצאת את הבעיה אני לא יודע מה להגיד הינה קבל את החולצה הזאת אבל היא למנויים בילבד!



זואי-היי אני זואי היי זואי איך אני יכול לעזור לך אלוויס המינימיק שלי,נעלם!

אני מאוד מקווה שהוא לא ניכנס לצרות איפה ראית את אלוויס בפעם האחרונה

טיילנו יחד ביער ומצאנו חתיכה של מפת אוצר אולי אלוויס אלך לחפש את שאר החתיכות

או אפילו את האוצר עצמו אולי אם נימצא את כול חתיכות המפה נגלה לאן אלוויס נעלם!

איפה אפשר לימצוא את שאר חתיכות מפת האוצר?

את החתיכה הראשונה מצאנו ליד נחל בגונגל כניראה שמפת האוצר פזורה ליד מקורות מים

אולי כדאי להתחיל לחפש בכול מקום שאפשר לימצוא בו מים

מה לעשות אם חתיכות המפה שאמצע? השלם את המפה הקרועה כדאי לגלות לאן אלווס נעלם!החתיכות נימצאות ב: בקרחת היער,הר היישיגים,חוף הים בבאר שביער,בביוב,בקלאב ובאי תחזרו לזואי במעבדה מצאת את כול חתיכות המפה והשלמת אותה עקוב אחר המפה כדאי לגלות לאן נעלם אלוויס באי במערה לחזור אם אלוויס למעדה מיקצויין! החזרתם לי את אלוויס שלי אני כול כך דאגתי לו אני לא יודעת אך להודות לכם קבלו את קולר המינימיקים הזה שמחתי לעזור לך זואי תודה שעזרתה לי לימצוא את אלוויס סיימת את המשימה.



גימבו-וואו מגניב! אני גימבו המיקמק הכי רוקיס במקימק סיטי.

מגניב גימבו!תן לי משימה אל תישאלו מה קרה לי......

התעוררתי היום בבוקר ולא הצלחתי לנגן כלום בגיטרה...כול תו שיוצא לי נישמע כמו צעקה

של מונדו וזה ממש לא וואו אני חושב שאיבדתי את המוזה שלי אולי תוכלו לעזור לי לימצוא את המוזה שלי ואני אוכל לחזור לעצמי ולנגן כמוש אני יודע איך אני יכול לעזור לך?

אוכל תעים תמיד מביא לי חשק לנגן אולי אם נוכל לימצוא את המאכל האהוב המוזה

שלי תחזור ואני יוכל לחזור לנגן מה האוכל האהוב עליך?

אולי אם תוכל לימצוא לי משהוא תעים כמו עוגת לימונים המוזה שלי תחזור אלי

שמעתי ששדרני ספורט אוכלים כאלה ליפני מישחקים במיגרש כדורגל ביפנים

תיכחו תעוגה ותחזרו אל גימבו וואו זה טעים אבל לא ממש זה אולי זה בעצם לא המאכל האהוב עלי איזה עוד אוכל אתה אוהב? ניראה לי שאני יותר אוהב פשטידת בננה!

וואו פשטידת בננה זה כול כך טעים ידוע שצמחים מחייכים מתים על פשטידה כזאת!

ביער ליד הצמחים המחייכים תיקחו תעוגה ותחזרו לגימבו מיקמקניב!

זה כול כך טעים אני כימעט מקגיש את המוזה חוזרת אבל זה עדיין לא המאכל שחיפשתי

נסה להזכר גימבו!איזה אוכל אתה הכי אוהב בעולם? עכשיו אני יודע מה אני אוהב מיכול

גלידת גויאבה חצילים! רק המחשבה על זה גורמת לי וואו!

יש רק מקום אחד בעולם שתוכלו לימצוא גלידה שכזו! בחוף הים בדוחן גלידה יש פאז של

גליד גויאבה חצילים השלימו אותו וחיזרו רל גימבו וואו זה מה שחיפשתי אני כבר מרגיש את המוזה חוזרת אלי! מגניב גימבו אתה מוכן להופעה עכשיו?

בואו איתי למועדות ועיזרו לי להופיע אני בטוח עכשיו שמצאנו את המוזה שלי ההופעה שלי תיהיה וואו! לכו לדיסקו שבקלאב ותיראו שם את גימבו תילחצו עליו ותתחילו תהופעה

אחר כך תחזרו אליו במעבדה ההוםפעה היתה פשוט שיגעון! מיקמקת את המשימה בהצלחה! בחרו אחד מבין הפרסים הבאים חולצה/מישקפים למנויים!

מיקמקת את המשימה שלי אני בטוח שניפגש לעוד משימות אחרות סיימת את המשימה!



מקס-היי מגניב שבאתם! אני מקס היי מקס איך אוכל לעזור לך?

אליפות הסקייטבורד מיתקרבת ואני מתכנן לנצח בה וליזכות בגביע הזהב

מה התוכנית שלך מקס שמעתי על זוג גלגלי זה שיכולים לעזור לי מאוד באליפות

אבל מיקיאוובלי המירשעת הזו הגיע אליהים לפני והציבה את מונדו לישמור עליהים

בקרחת היער אז איך נוכל להשיג את גלגלי הזהב?

חשבתי על תוכנית להערים על מונדו ידוע שהוא אוהב זבובים אז אם נוכל לאסוף כמות

של זבובים נוכל להיח את דעתו ולהגיע אל גלגלי הזהב שהוא שומר עליהים

אוקי מקס!אני בעיניין איפה מתחילים? אני חושב שהמקום הכי טוב להתחלי לאסוף זבובים הוא הביוב קחו את הצינצנת הזו ונו לאסוף 10 זבובים בביוב! איספו זבובים וחיזרו אל מקס

מגניב!עכשיו אם צינצנת הזבובים בואו לקרחת היער ונערים על מונדו נניחאת הצינצנת במקום שהוא יראה ובזמן שהוא יבדוק אותה נחטוף את הגלגלים חזרו למעבדה עם הגלגלים

מיצויין!עכשיו אוכל להשתתף בתחרות הסקייטבורד השנתית אשמח אם תבואו לעזור לי לנצח בה בטח מקס אעזור לך בתחרות בואו לעזור האי שם מיתקיימת התחרות ננצח בה וניזכה בגביע לכו לאי ושחקו במישחק לא משנה אם ניצחתם או לו היער שתגיעו לסוף המסלול ותחזרו למקס ניצחנו בתחרות הסקייטבורד! פשוט מגניב!

לא היתי מצליח לעשות את זה בילעדיכים שמחתי לעזור לך מקס!

קבלו את שרשרת אליפות הסקייטבורד במתנה על העזרה שלכם בתחרות

סיימת את המשימה שלי

תגובה 1: